Shopping

I dag har jag nät shoppat. Det tillhör inte vanligheten att jag gör det. Jag vill känna, klämma och fundera. Jag vill prova.

Jag shoppade poolkläder till mig. Inte bikini. Utan toppar, shorts, klänning mm.

Jag har även shoppat sängkläder till storebror. Något nytt. Något mera ungdomligt. Något i färg. Och en matchande gardin till det. Det blir nog bra.

det verkar dock vara lite längre leverans på vissa delar, så inte förrän i slutet av april har jag det hemma, men va gör det, jag skall inte bada nu, poolen skall ju först levereras.

One thought on “Shopping

  1. kul att shoppa lite nya saker…!
    Angånde min ljusstake använder jag ljushållare från panduro, lagom till vanliga kronljus. Lite säkrare när man har en gammal torr pinna som ljusstake!

Kommentera

