Pricken

Jag kallar honom för PRICKEN. Den stackarn har prickar överallt och jag tycker så synd om honom.

Han är så besviken över att inte få vara hos kusin som fyller år.

– o mamma! Jag skulle ju vart ledig från dagis, då hade jag ju inte fått vattenkoppor och hade kunnat gå på kusins kalas.

Nu är maken och storebror själva på kusinkalas och jag och pricken ligger hemma i soffan. Det skall bli Gladiatorerna på tv och en skål med godis, för det har pricken önskat sig.

Ha en mysig lördagkväll.

One thought on “Pricken

  1. Tack för gratulationen 🙂 OCh stackars liten, jobbigt med vattkoppor. Hoppas det inte kliar för mkt :/ Men skönt få stöka bort det! Skulle gärna se att mina barn fick det nu medan jag är föräldraledig!

Kommentera

