Farligt gott

Oj oj oj! Så goda de var.

I onsdags hämtade jag hem lillebror lite tidigare, både jag och storebror var lediga men storebror vill inte vara hemma, kompisar är det ända som gäller. Tacksam för det är jag, hur vore livet utan vänner?

Jag och lillebror bakade kakor….

20140308-232845.jpg

20140308-232922.jpg

20140308-232956.jpg

20140308-233052.jpg

Båda barnen OCH vi vuxna bara älskar dessa kakor…. Sååååå goda

Och sååååå farliga.

De är snart slut, barnen äter dem som efterrätt och storebror vill äta dem som mellis efter skolan.

Båda barnen har uttryckt att dessa måste vi göra IGEN.

One thought on “Farligt gott

  1. Tack tack 😀 Är några dar tills jag fyller, men vi tycker det är smidigt att slå ihop våra födelsedagar då vi är tre som fyller år inom loppet av 10 dagar.
    Åååh, jaaa…de där kakorna är försvinnande goda!

Kommentera

