Min vikt

Jag tror jag tjatar ut er med min vikt men för mig är det ganska stort just nu och har varit ett bra tag.

När jag mådde bra igen efter magsjukan, kunde jag ju inte låta bli att väga mig. Just då var jag ju så tom i mage o tarmar dom jag kunde bli….

20140305-121922.jpg

61,7kg……en häftig känsla även om magsjukan hade fått mig att gå ner från 62,.. till nu 61,7.

Under helgen har jag ju klart gått upp igen, konstigt vore det väl annars. I dag, vilket jag gör nästan var dag, vägde jag mig igen. Nu måste jag ändå säga att nu har jag ju fyllt på både mage och tarmar efter magsjukan och dagens vikt måste vara min rätta morgonvikt.

20140305-122342.jpg

Denna vägning känns ju verkligen på riktigt men jag är medveten om att allt kan ändras till på fredag när jag har min vägdag. Det kan hända saker nästa vecka då det är inte säkert att jag stannar här nere på 61…kg

…..men det känns bra.

I dag har jag även börjat med gåbandet igen vilket jag inte gjort på en vecka.

Kommentera

