Oj! Vad hände?

I går firade vi ju födelsedag. Maken blev firad med sin favorit mat och med sin födelsedagstårta.

20140207-120110.jpg

Själv njöt jag oxå av min mat men i lagom dos och tårtan fick bli en mindre bit, allt för viktens skull.

Har sedan vecka 50 kämpat med att komma ner åt 62kg, har stampat på 63 i 8 veckor utan att komma ner.

Så jag blev ganska lång i nosen, glatt överraskad när jag ställde mig på vågen i morse och den visade så här…

20140207-120619.jpg

Gissa om jag är glad….

One thought on “Oj! Vad hände?

  1. trevligt med kalas, och en liten tårtbit kan man jun unna sej!
    sängen i sonens rum har mannen snickrat, i ena änden är det en byrå, och så sitter den fast i väggen. Mysigt med en koja under!

Kommentera

