Ledigheten är slut…

Ja då sitter man här efter ännu en långhelg som är till ända. Har varit ledig tre dagar nu och det är lite skönt att softa dessa dagar.

Vi har varit på kalas, en kusin som fyllt år och vi hade vänner på besök och i dag vart mormor här på middag.

I morgon går lillebror till sitt älskade dagis, storebror har studiedag och maken är sjukskrvinen men skall till sjukgymnasten. Hans armar är inte bra, han får jobba mycket med dem och framtiden känns lite osäker, säkert bara för att jag inte märker av att han trotts allt blir bättre….

Själv skall jag jobba i morgon och sen ännu en ledig dag….vad skall jag hitta på då tro? Bli färdig inne på mitt kontor där jag har städat och fixat lite, har lite kvar men det är ju inget som springer i från mig.

Kommentera

