Paket inslagning

I dag har det varit stora paket inslagardagen.

Maken fick ta med sig barnen på lite ärenden så jag kunde passa på att slå in julklapparna.

20131222-192721.jpg

Några har jag kvar, de som fick gömmas på annan plats där barnen inte kommer åt eller plats som sväljer större gåvor.

Jag stressade en del, tyckte synd om dem att de inte kunde vara hemma och så maken som fick använda sig av små vita lögner för att få ihop det, så jag missade klapparna till mormor, de fick jag ta lite senare och med hjälp av barnen.

Nu slipper jag som brukligt sitta halv död på uppesittarkvällen efter midnatt och packa presenter som Tomten skall komma med under natten.

One thought on “Paket inslagning

  1. Tack för att du besöker mina BÅDA bloggar och faktum är att jag inte alls är lika överens med tanken om att stänga matbloggen längre. I morse va det solklart….
    Den finns kvar 🙂

Kommentera

