Maten fram till Jul

Min recept samling som jag skapade i somras fungerar inte, ingen tittar i pärmen så vi har fortsatt med den gamla vanliga maten.

Tråkigt.

I dag gjorde jag ett flera veckors långt schema o förde in mina recept där från samlingen i somras.

Det hela underlättades ju med att allt var sorterat på köttet. Ett kött en gång i veckan.

20131029-182736.jpg

Jag har inte planerat för helgerna, de tycker jag kan vara öppna. Förhoppningsvis kommer vi att bjuda hem lite folk eller att vi blir hem bjudna till någon, Julen är ju i antågan.

Skall bli kul och se om detta fungerar.

Kommentera

