Storm

Fy bubblan vad det stormar här hos oss, jag det är väl i stora delar av landet och utanför. Läser om de som blivit av med studsmatta, lekstuga, blomkrukor och vi får väll hoppas på att inga större föremål flyger genom luften, det kan ta illa.

Maken min kan inte vara hemma hos oss, utan skall ju komma rusande om någon ringer 112, MEN om jag vill ha hjälp dåååååå.

För något år sedan fick han bo på stationen i sådant här väder, då flög takpannor, träd välte, växthus gick sönder, plåtskjul flög i väg och mycket annat.

Kusligt.

Vi stängde ner jobb lite tidigare i dag, så gissa vad jag gjorde när jag kom hem….jo jag stod på bandet….visst är jag duktig.

Nu blir det soffmys med killarna innan det är dags för lillebror att hopa ner i bingen.

Kommentera

