Glad Påsk och trötthet

Det är Påskvecka och jag är så super trött igen, jag orkar precis ingenting.

Vi har inte pyntat mer än vad barnen har gjort i skola och på dagis, jag vet inte ens om vi kommer att ta fram något mera.

Jag har stryktvätt som ligger i en gigantisk hög som jag inte orkar ta tag i, vi stryker när vi skall ta på det.

Trädgården skulle våras men bara tanken på allt som skall göras blir vi helt matta.

Vi skulle färdigställa höstens projekt med staket runt tomten men vi kommer inte överens och så längtar vi alla till sommaren med en pool i trädgården men ingen har ork att planera den.

I ett desperat försök har jag börjat bli bättre med min Allergimedicin i en förhoppning att jag genom den kommer att få ett bättre syresatt blod i kroppen som kan hjälpa mig att orka mera. Har en tanke om att gå till hälsokosten och köpa Chi San.

Glad Påsk på dig

Kommentera

