I dag har det hänt en hel del hos oss.

Själv började jag min lediga dag med att åka i väg och shoppa, fick handlat allt det som jag anser att jag måste handla inför Julafton med tanke på presenter. Barnens presenter tar maken o jag tillsammans en annan dag.

Efter att barnen kommit hem från skola, dagis, vi fått i oss lite mat i magen och så en duschning för dem små så började vi med lite julpyssel. Vi fortsatte med en del pepparkaksbakande, sidan 2 av pepparkaskshuset skulle bakas, jag fixade mitt hyacint arrangemang och så fixade vi kuverten där vi stoppade i barnens önskelister för att sändas till Tomten – får se vart det leder.

Kommentera

